Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2021 22:49 - За сърцето
Автор: arev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 386 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Затварям си сърцето не защото така ми се иска,а защото така се наложи! Затворих си сърцето ,не защото съм филмарка или прекалено емоционална, а защото така ми бе показано! Затварям си сърцето, не защото е хубаво, а защото някак по-сигурно. Затварям си сърцето, защото искам когато го отворя отново да не съм "смятана за". И ще го държа затворено и няма да се правя ,че е отворено! И ще го съобщавам и предупреждавам! И ще тръбя на всички вред ,подред за моето сърце. И ако има все още хора,които не искат да слушат, ще им крещя на тях още по-силно колко е затворено! За да ме чуят и горите и планините и земята цялата да се разтресе! Защото ,когато чувстваш ,така плащаш! Затварям си сърцето, защото иначе ще съм лицемерна пред себе си и ще се усмихвам пред всички и всичко, и ще се перчя ,че ми е отворено! Затварям си сърцето,за да спра да лъжа! Затварям го и пак го повтарям, защото не е лудост да си такъв какъвто си и да чувстваш това което чувстваш! Само онзи там човек,който искренно и истински някога в живота си е чувствал,ще ме разбере. Щото аман от всякакви те "отворени" сърца,носещи одеждите на любовта! Искам да съм гола със затворено сърце! И Меркурии и Венера ми се смеят! И ще пиша! Каквото искам и както поискам! И ще викам! Ще троша и ще се гнева дорде сърцето ми се отвори! Но няма да се лъжа! Затворено ми е сърцето! Тоз път в мъж не е вината! О, не е повярвайте. Вина в това май никой няма. Виновни са се наредили един до друг, гнева на "ощипана" девойка, самотата и вината! Пакосници сладки мили, дето в сърцето ми са се скрили! И няма да се лъжа ,пак повтарям! Само някой да ми каже" -Я стегни се", ще го закопая право във звездите. Никак розово не ми изглежда положението. Какво се кичите със възмездие,преминали ежеминутно премеждие? Затварям си сърцето ей ме на, за да заспя на спокойствие отново сама! Щот избор в край на крайщата правим и от собственото си блато,само нии можем да се извадим!



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: arev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113590
Постинги: 92
Коментари: 24
Гласове: 133
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930