Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
01.06.2012 08:36 - Гергана Димитрова - изложба живопис
Автор: ulian Категория: Други   
Прочетен: 1811 Коментари: 0 Гласове:
3



 
Гергана Димитрова  - изложба живопис
4-8.06.2012
„Изложбата е съставена от портрети на хора, които срещам в ежедневието си, мои близки, и хора, които са свързани по някакъв начин с мен. За мен портретът е не само външна прилика, а по-скоро, разкриване на състоянието на човека, както и чувството което предава върху мен. Хората на портретите са такива, каквито аз ги виждам и такива, каквито съм ги опознала. Портретът за мен е инструмент, с който показвам, какво мисля и какви са отношенията ми с даден човек. Потретът е по-скоро психоанализ, както на автора, така и на модела и за това се стремя да уловя неговия вътрешен свят. По този начин се стремя да постигна приликата и усещането на нарисувания от мен модел.”

image Гергана  Димитрова е родена през 1993 г. в град София.  Тя е една от най-изявените дипломници на НУИИ „Илия Петров”. Има множество участия и изяви в различни изложби, конкурси, носител е на множество награди:
 2009 г.   изложба-конкурс за Артистична рисунка на НУИИ ‘Илия Петров’;   участие в благотворителна изложба в подкрепа на Емил Харизанов; Награда за отличен успех през учебната година с пленер в гр. Кратово, Р. Македония и участие в 16-та  арт колония.; участие в годишната изложба на НУИИ ‘Илия Петров’ в галерия ‘Академия’и 3-та награда в специалност „живопис”; първа самостоятелна изложба съвместно с Мария Дянкова; участие в коледна изложба-базар в МК – зала „Средец”.

image  2010 г. участие в изложба-конкурс за Артистична рисунка на НУИИ „Илия Петров”;  участие в изложба с рисунки от пленер в галерия ‘Дебют’;  участие в Национален конкурс за изящни и приложни изкуства на МК и  1-ва награда за живопис; участие в изложба послучай 15-ти септември в НУИИ ‘Илия Петров’; участие в коледна изложба в РИО; участие в  изложба в СГХГ и телевизионното предаване ‘Рецепта за култура’.  участие в изложба в център ‘Galaxy’; участие в благотворителна изложба-базар в Национална художествена академия.

image  2011 г. самостоятелна изложба в галерия ‘Алтера’; участие в изложба-конкурс за Артистична рисунка на НУИИ „Илия Петров”, носител на Специалната награда.
 2012 г. участие в изложба-конкурс за Артистична рисунка на НУИИ „Илия Петров” , 2-ра  награда за ‘Портрет’.




Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ulian
Категория: Изкуство
Прочетен: 3428132
Постинги: 1531
Коментари: 191
Гласове: 1808